Nemme bagels - med fuldkorn

Grøntsags-sushi – lækkert tilbehør eller sund snack

31659404_10215476786454468_2113632201831612416_nDu skal bruge:
1-2 stk. agurk (du får cirka 10-12 skiver ud af én agurk)
Én portion humus (tryk for opskrift) eller du kan købe en færdiglavet
Revet gulerod
1 ps. sukkerærter

Fremgangsmåde:
1. Start med at halvere din agurk på langs i midten. Brug herefter en grøntsagsskræller til at lave tynde strimler af agurken.
2. Smør et tyndt lag humus på hele agurkestrimlen. I den ene ende lægges lidt revet gulerod og et par sukkerærter. Du kan halvere sukkerærterne, så får de et lidt lettere og flottere look. Rul fra den ende, hvor du har gulerod og sukkerærter og rul strimlen hele vejen op.
3. Placer på et fad eller tallerken. Fortsæt sådan med alle dem du gider 😉

Tip: Du kan også tilføje lidt stegt kylling i rullen.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Nemme bagels - med fuldkorn