Opsigelse af abonnement

Du kan nemt opsige dit medlemskab med det samme. Det er vigtigt, at du først finder ud af, om dit medlemskab står som aktivt abonnement i App Store eller Google Play – eller om du har oprettet dig via. vores hjemmeside. Der er nemlig forskel på, hvordan du opsiger, alt efter hvor du har oprettet dig henne.

Har du købt dit abonnement på vores hjemmeside bedes du logge ind via hjemmesiden. Her vælger du Mit Medlemskab og trykker på Afbryd.

Har du købt vores app i App Store eller Google Play opsiger du på følgende måde:

Hvis du har en Android telefon opsiger du sådan:

  1. Åbn Google Play-appen .
  2. Tryk på profilikonet øverst til højre.
  3. Tryk på Betalinger og abonnementerAbonnementer.
  4. Vælg det abonnement, du vil opsige.
  5. Tryk på Opsig abonnement.
  6. Følg vejledningen.

Hvis du har en iPhone opsiger du sådan:

  1. Åbn AppStore-appen .
  2. Tryk på profilikonet øverst til højre.
  3. Tryk på Abonnementer.
  4. Vælg det abonnement, du vil opsige.
  5. Tryk på Opsig abonnement.

 

Mit abonnement er ikke aktivt, hvad gør jeg?

Er dit medlemskab gået på hold, fordi seneste betaling ikke er gået igennem eksempelvis på grund af nyt betalingskort, så kan du nemt genaktivere dit medlemskab. Du logger blot ind på din profil gennem vores hjemmeside mummum.dk. Her vælger du Mit Medlemskab og trykker på Genaktiver. Herefter får du mulighed for at indtaste dine nye kortoplysninger.

 

Hvordan sletter jeg mit medlemskab?

For at slette sin bruger bedes du åbne Mummum appen på din telefon.

Tryk på Mig ikonet nederst i højre hjørne. Tryk på Slet konto og bekræft med Ja.

Al data slettes herefter (fulde navn, adresse, mailadresse og telefonnummer)