Madplan uge 3

Her får du madplan for uge 3 samt tilhørende indkøbsliste. Næste uges madplan er klar og den står på spændende, nemme og lækre retter! Hvis du også har et nytårsfortsæt om at få mere struktur over hverdagen, så er madplan en fantastisk løsning. Det sparer dig for tid hver dag og så kan du handle det hele én dag om ugen – hvilket også sparer dig for penge. Husk, at vores madplaner er udregnet til 2 personer, selvom nogle af opskrifterne er til 4 personer. Følg blot fremgangsmåden.

madplan uge 3

Madplan uge 3

Mandag: Porretærte med skinke og hytteost med tomatsalat 

Tirsdag: One pot pasta med kylling

Onsdag: Sund broccolisuppe 

Torsdag: Pastasalat med grøn pesto & kylling med cornflakes 

Fredag: Fyldt mørbrad med feta og smørstegte kartofler 

Denne uges madplan bærer præg af, at der bliver efterspurgt sunde og grønne opskrifter her i januar. Derfor har vi kombineret spændende og lækre retter med lidt flere grøntsager. Mandag starter med en omgang lækker porretærte med tomatsalat. Her har vi ikke ændret på antallet af personer, da det er svært at lave en halv tærte. Brug resterne til madpakken eller frokost.

Tirsdag står den på en nem one pot pasta med kylling. Onsdag skal du have en mættende omgang broccolisuppe med groft brød til. Torsdag står der pastasalat med grøn pesto og kylling paneret i cornflakes på menuen. Og ugen slutter af med en rigtig fredagsmenu! Nemlig fyldt mørbrad med feta og smørstegte kartofler.

Indkøbsliste for madplan uge 3

Nedenfor finder du næste uges indkøbsliste. Den er udregnet til 2 personer. Husk også at tjekke om du har nogle af ingredienserne på forhånd.

Indkøbsliste for madplan uge 3

Følg med på de sociale medier
Følg endelig med på vores Instagram eller Facebook, hvor du vil få daglig madinspiration. Husk at du kan blive medlem af ”Mit Mummum”, hvor du får din egen personlige profil med en række nye funktioner. Læs mere lige her. Vi vil elske at få dig med i vores madunivers.

Kommentarer

Skriv en kommentar